مشتری: کارخانه مبل چوب رنگ

دسته بندی: ویدئو تبلیغاتی/ تیزر تبلیغاتی

تاریخ: ۱۳۹۵

تیزر معرفی شرکت چوب رنگ

متن ویدیو معرفی شرکت مبلمان چوب رنگ

چوب رنگ گروه صنعتی که محل گرد آوری مهندسان زبده و طراحان خلاق در عرصه صنایع چوب میباشد در سال ۱۳۷۶ در مشهد فعالیت خود را آغاز نمود ه و هم اکنون با در اختیار داشتن آخرین دستگاههای پیشرفته و طراحان زبده سعی دارد تا محصولاتی ماندگار راحت ودر عین حال زیبا را برای خانواده های ایرانی  به ارمغان آورد . اهم فعالیت های چوب رنگ را میتوان به  طراحی وتولید مبلمان منزل  وهمچنین تجهیز هتل ها و مجتمع های اداری- مسکونی تقسیم بندی نمود .

دمیدن روح هنر درچوب با تخصص و تجربه در هم آمیخته و سبب شده تا امروز چوب رنگ با تولید بیش از ده ها مدل تولیدات مختلف به سلایق  متفاوت  مصرف کنندگان خود بیندیشد .مصرف کنندگانی که اغلب پس از یکباراستفاده از محصولات در کنارچوب رنگ مانده و با بهرهگیری از طراحی های جدید چوب رنگ هنر هنر مندان و متخصصان این مجموعه را هر بار بیشتر و کامل تر در کنار خود دارند .

بیش از نود نفر کارکنان سختکوش چوب رنگ در کارخانجانی بوسعت بیش از هشت هزار متر مربع همواره یک هدف دارند و آن تامین حس آرامش و زیبایی و راحتی در مبلمان تولید شده در چوب رنگ است . این افراد متخصص با مدیریت بهینه زمان  تولیدات خود را برای منازل و هتل ها  در وقت تایین شده به ارمغان می آورند . تهیه مبلمان شهر وندان مختلف ایرانی با سلایق مختلف و تجهیز پروژه های متعدد تجهیز هتل  گویای این زمانبندی دقیق  میباشد .

تا جایی که بعنوان مثال در پروژه طراحی و تولید و تجهیز هتل بیش از ده هزار ساعت کار در مدت زمان فقط سی و پنج روز انجام شده و منجر به رضایت کامل سفارش دهنده محترم شده است .

همواره چوب رنگ تلاش داشته تا با درایت و خرید مواد اولیه مرغوب در زمانی مناسب فضا را برای تولیدی با قیمت بسیار مناسب هموار کند , قیمت رقابتی  چوب رنگ در کنار پشتیبانی و گارانتی دو ساله محصولات باعث ایجاد ارتباط برنده -برنده در تعامل فروشنده -مصرف کننده شده است . تعاملی که تولیدکننده سود خود را در سود  مصرف کنندگان خواهد دید .

چوب رنگ در افق نزدیک , تلاش دارد تا با تکمیل سبد محصولات  خانگی  تنوع محصولات خود را بیشتر کرده تا آسایش متفاوت تری را برای خانوادهای ایرانی به ارمغان آورد .چوب رنگ ضمن تلاش برای  افزایش تولید و کار آفرینی  به  ارتقائ جایگاه صنایع چوب  ایران در منطقه می اندیشد و تلاش دارد تا نماینده خوبی برای هنر نجاران ایرانی در کشورهای منطقه  و جهان باشد.

تصاویر برگزیده